marți, 10 mai 2011

Prima zi de cura 3+3


Pentru ca sâmbăta am fost la o " TURTA" si am mâncat foarte mult, chiar si carne, eu care mă dau vegetariana, am început de luni cura 3+3.
Am început cu vegetale, pentru ca sâmbăta, v-am zis, mi-am cam făcut de cap... Ei bine, ce am mâncat vreu sa va zic, asta ca sa va mai dau idei. Bineinteles ca astept si eu de la voi sugestii de meniuri vegetale, bune pt cele trei zile, care pentru mine abia au început.
Luminița, te rog sa vii sa ne ajuti cu completari si comentarii, acolo unde si eu poate gresesc.
Luminița Vatasescu este prietena despre care v-am povestit ca a slăbit spectaculos cu aceasta cura si am vazut ca s-a implicat cu rapunsuri la comentariile voastre de la postarea trecută.

Deci ce am mâncat:
Dimineața am băut un pahar de apa calduta, apoi cam după 15-20 minute am mâncat o salata de fructe : ananas, portocala, măr.
La pranz, am fost cu o prietena la restaurant unde am mâncat o supa crema de legume si legume la grătar. Am băut limonada fără miere :(
Acasă când am ajuns mi-am făcut o supa crema de linte delicioasa, din care am mâncat 2 portii. Nu pot spune ca m-am infometat azi ba chiar am mâncat bine.
Deci se poate...
Imi pare rău ca nu mi-am făcut niciun green smoothie, dar de mâine o sa fac si asta. Va pup si va astept sa vorbim.