miercuri, 22 februarie 2012

MiniArtShow ateliere de educatie prin teatru:

Mai e foarte putin si munca mea de aproape un an de zile capata contur.
A durat foarte mult din cauza ca nu am stiut exact ceea ce vreau si m-am tot lovit de una, alta, dar acum gata, sper ca odata cu martisorul sa pot demara si eu acest proiect mult visat de mine.

Despre ce e vorba?



Va propunem programe de educatie prin teatru, pentru copii, ateliere creative care se vor desfasura in fiecare weekend.
In aceste ateliere vom aborda o tema importanta din cultura generala necesara copiilor de diferite varste.
Cu ajutorul nostru copiii vor intra in diverse lumi interesante, din istorie, astrologie, logica, literatura, arta teatrala si cinematografica si muzica.
Imi place foarte mult sa lucrez cu copiii si pentru copii, probabil ca totul vine din faptul ca de mai bine de 12 ani, inca de cand eram studenta, sunt in preajma lor in mare parte a timpului, deci a venit cumva natural aceasta idee, de a face ceva nou pentru ei.
In proiectele mele in care am mai lucrat cu copiii am observat ca atunci cand lucrezi cu ei la o poveste sau la o mica improvizatie, ei devin inventivi, se deschid si astfel prin poveste si joc reusesti sa-i faci sa se exprime. Asa le descoperi personalitatea, inventivitatea, imaginatia si apoi prin altfel de jocuri mergi mai departe si le dezvolti si valorifici aceste calitati native ale lor.

Imi propun ca in acest proiect sa pot oferi mai multe programe de acest gen, care se pot desfasura si in scoli si gradinite interesate de acest tip de educatie alternativa, atat de necesar in dezvoltarea armonioasa a copilului.

Produsele proiectului sunt:


- ateliere de educatie prin teatru si arta in care copilul isi va dezvolta personalitatea si sensibilitatea artistica;
- specatcole interesante pentru copii mici 0-4 ani;
-programe educative diverse, in functie de varsta copiilor, care se pot desfasura in scoli si gradinite.

Stiu ca suna pompos, dar va garantez ca in momentul acesta nu exista astfel de programe pe piata.
Nu e vorba despre o scoala de actorie ci de educatie prin teatru, specatcole cu tematica, interactive in care actorii vor fi chiar copiii si de ce nu si parintii daca vor.
Vom face jocuri in care vom improviza si ne vom folosi imaginatia, astfel dezvoltand pesonalitatea si inventivitatea copiilor.

Prin acest proiect nu urmarim neaparat pregatirea unui profesionist, ci dorim sa contribuim la dezvoltarea unor aspecte ale personalitatii copilului, pe care scoala si educatia conventionala nu le pot indeplini.

Daca va intereseaza si vreti mai multe detalii ma mai gasiti AICI

Email: provizoriu - ioanaginghina@yahoo.com

Site-ul oficial www.miniartshow.ro este inca in lucru, dar cum il pun in aer o sa va anunt si chiar o sa revin cu detalii exacte despre primul atelier.