sâmbătă, 25 februarie 2012

Uleiul de galbenele - pentru toti membrii familiei

                                                             sursa pozei: organik.ro

M-am decis sa scriu azi despre uleiul de galbenele, pentru ca intr-o saptamna, ne-a salvat pe toti ai casei de diverse probleme ale pielii.
Ruxandra mea, intr-o zi avea o iritatie la gat, care nu se vedea foarte tare, dar care ii provoca mancarime si o deranja. La inceput nu am observat nimic, dar o tot vedeam ca se scarpina si atunci cand m-am uitat, din cauza scarpinatului se inrosise toata.
Am spalat-o bine, apoi am uns-o cu ulei de galbenele si iritatia s-a calmat. A doua zi, desi nu mai avea nimic ,am facut acelasi lucru .

Tot in aceeasi saptamana sotul meu s-a iritat pe pielea gatului, dar de la o helanca. Disperat vine la mine sa-l salvez caci stie ca sunt "vraciul ". L-am dat cu acelasi ulei de galbenele si iritatia s-a linistit.

A venit si randul meu sa-l folosesc, dar eu stiam de binefacerile acestui ulei, pe care il folosesc de mult timp dupa epilat, preventiv, pentru ca pielea sa nu mi se irite.
E foarte bun si chiar daca te pensezi, sau te epilezi in zone cu pielea mai sensibila.Daca dai cu ulei de galbenele, nu risti ca pielea sa se inroseasca.
Deci, ca si concluzie, ar trebui ca acest ulei sa nu  lipseasca din farmacia casei.

Uleiul de gălbenele este  recomandat si îngrijirii tenului sensibil, hipersensibil, cu roşeaţă sau cuperozic pentru proprietăţile calmante, de catifelare şi tonifiere. Are acţiune cicatrizantă, epitelizantă, reduce iritaţiile şi fragilitatea.

Uleiul pe care eu il folosesc l-am cumparat de AICI si este de buna calitate.

Va pup si va astept cu intrebari, daca aveti!

Pe mine ma gasiti si AICI