joi, 21 iunie 2012

InStyle ColorParty



Acum o saptamana am primit o invitatie la aceasta petrecere organizata de revista InStyle si pentru ca am vazut ca e in program si o prezentare de moda si concert Corina m-am gandit ca ar fi interesant sa ma duc.
Nu am mai iesit de foarte mult timp si cum sunt intr-o semi-vacanta nu exista niciun motiv de a nu onora invitatia.
Pentru ca petrecerea avea un dress code interesant " no more black", m-am gandit sa fac o vizita la MUSAT STUDIO, sa imi aleg o rochie frumoasa, colorata si care sa-mi vina bine. Colaborez atat de bine cu fetele de acolo, care stiu exact ce sa-ti creeze atunci cand ai nevoie.
Va recomand cu drag acest loc in care va veti simtii speciale, veti fi tratate cu caldura si veti pleca de acolo cu o rochie de diva.
Pantofii, care trebuiau sa fie ceva mai discreti, o culoare neutra care sa mearga cu rochia, i-am facut la ANA PARVAN, care iti face la comanda ce pantof vrei din ce piele vrei. Cat de comozi sunt, nu are rost sa va mai spun, doar sunt facuti la comanda exact dupa piciorul meu.
Am sunat o prietena care sa ma insoteasca la eveniment si dupa ce ne-am coafat, machiat si aranjat, am plecat la distractie. 
O seara de fete, o seara InStyle, cu moda, muzica si voie buna.
A fost foarte frumos, am dansat, ne-am pozat, am socializat, iar cand tocurile de 13 cm si-au spus cuvantul am plecat spre centrul vechi al capitalei sa mancam si sa vorbim putin, pe liniste.
Meritam aceasta seara frumoasa, in care sa ne simtim tinere, frumoase si libere, pentru ca a doua zi sa fim iar cele mai bune sotii si mame.
Pentru ca aveam cumva constiinta de mama incarcata, azi Ruxandra nu a mai mers la gradinita si am petrecut o zi de fete, frumoasa cu joaca multa.
Va pup cu drag!

MUSAT STUDIO
Tel: 0726744387

ANA PARVAN
- pantofi la comanda 
Tel: 0766478162


va pup!