marți, 19 iunie 2012

Mezoterapia conventionala (4)


Am fost si la sedinta numarul 4 de mezoterapie conventionala cu ac, care speram sa fie si ultima, dar se pare ca mai am nevoie de inca 2-4 sedinte.
Celulita de pe fesieri nu se lasa asa usor speriata de injectiile mele. Ce nu stie ea este ca nici eu nu ma las. Sunt dispusa sa fac atatea sedinte cat e nevoie ca sa scap de aceasta celulita. Chiar i-am declarat razboi.
Ce vroiam insa sa va mai scriu este ca datorita acestor injectii pielea de pe zonele tratate arata foarte bine, e mai ferma, are un luciu si un aspect frumos si sanatos, de aceea ma bate gandul sa fac si cateva sedinte de mezoterapie si pentru fata. Vreau ca data viitoare sa vorbesc cu doamna doctor Raluca Rosenberg sa vedem ce e indicat sa fac in aceasta perioada pentru fata.
Nu e normal ca pielea de pe coapse sa  arate mai bine ca cea de pe fata :)
Va jur ca zonele tratate arata ca si cum au fost fotoshopate. Pielea e neteda, ferma si cum mai sunt si bronzata, arata superb.
Acest tratament anticelulita este alternativa cea mai buna pentru mine, care din cauza unor venectazii, nu pot face impachetari calde, sauna sau masaje dure . 
Va promit ca in final, voi face si poze, dar deocamdata imi este rusine sa ma expun asa,  in poze.
Va pup si revin cu detalii :)

Metamorphosis Style : www.metamorphosisstyle.com
Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)
Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720 ; 0728.836.397
E-mail: andrea_ross99@yahoo.com