vineri, 3 august 2012

Epilare definitiva IPL (2)

Acum aproximativ 7 saptamani va povesteam ca am fost la prima sedinta de epilare definitiva cu lumina pulsata.
Zona tratata este axila, pentru ca in aceasta perioada era singura nebronzata si pe care pot sa nu o expun la soare.
Nu este recomandat sa incepeti un astfel de tratament intr-o perioada in care va expuneti la soare pentru ca riscati sa va umpleti de pete.
Dupa prima sedinta rezultatele au fost spectaculoase, pielea din acea zona s-a facut mai fina si daca pana acum epilarea cu lama era necesara aproape zilnic, dupa prima sedinta parul a inceput sa creasca mai greu.
Dupa a doua sedinta Doamna Doctor Raluca Rosenberg mi-a zis ca s-ar putea ca rezultatele sa nu mai fie la fel de spectaculoase dar nu a fost asa. Am deja 3 zile de cind nu m-am epilat in zona axilei cu aparatul de ras iar pielea arata impecabil. E fina si moale, iar parul intarzie sa apara.
Fiecare zona si fiecare persoana reactioneaza diferit, insa se pare ca reultatele nu vor intarzia sa apara chiar de la primele sedinte.
Eu una sunt foarte incantata. Am ales sa apelez la epilarea definitiva pentru ca zona axilei nu arata tocmai bine. Trebuia sa ma epilez des si chiar daca eram proaspat epilata, radacina firelor de par era din ce in ce mai vizibila.
Din toamna o sa incep sa-mi epilez si alte zone prin acelasi procedeu pentru ca sunt multumita de rezultate.
AICI gasiti mai multe detalii.
Va pup si pana la urmatoarea postare va doresc zile racoaroase!

SALON METAMORPHOSIS STYLE

Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)
Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720 ; 0728.836.397
E-mail: andrea_ross99@yahoo.com
www.metamorphosisstyle.com