miercuri, 12 septembrie 2012

Cura de alcalinizare Schoenenberger

Dupa cum stiti am fost saptamana trecuta la o conferinta de presa unde am aflat de primul cabinet de iridologie din Bucuresti , dar si de produsele naturale 100% de la SALUS -Schoenenberger, prin intermediul Phyto-Sapiens.
Va spuneam ca am vizionat un film cu tot procedeul de presare la rece al plantelor si am ramas uimita. Totul arata impecabil.
Unicitatea acestor produse consta in faptul ca plantele nu sunt diluate, nu sunt uscate si nu contin niciun fel de aditivi sau conservanti. Toate ingredientele raman in forma lor naturala.
Nu am plecat de la conferinta cu mana goala ci am primit cadou un kit cu 4 sticle mici, una mare si un pahar gradat; o cura de alcalinizare.
Nu prea am scris eu pe blog despre alcalinizare, dar ea este foarte importanta pentru sanatatea noastra. Nu de putine ori m-ati auzit ca tin tot felul de cure, de fructe, legume sau sucuri. Toate acestea au fost pentru detoxifierea si alcalinizarea corpului.
Cu un pahar de suc dimineata si unul seara dintr-un amestec de suc bazic de legume si extracte pure din papadie, cartof si coada calului, dar si cu o dieta adecvata poti sa-ti echilibrezi organismul.
Pachetul de alcalinizare a fost creat pentru a realiza echilibrul acido-bazic atât de important corpului, având două componente:
-terapia cu amestecul din extracte de plante, care activează procesele metabolice și asigură necesarul de minerale pe timpul alcalinizării
-planul de nutriție, având la bază un pachet de rețete care ajută la reglarea metabolismului.

Pentru a ajunge la greutatea ideala trebuie sa se creeze un echilibru acido-bazic. Acesta are o influenta importanta pentru o piele frumoasa, o musculatura buna si un corp solid.

Cum functioneaza cura de alcalinizare?

Extractul de cartof realizeaza protectia mucoaselor digestive. Continutul bogat in potasiu ajuta nu numai la eliminarea surplusului de apa ci si la reglarea echilibrului acido-bazic.
Extractul de papadie regleaza datorita substantelor amare functia digestiva si procesele metabolice.
Extractul de coada calului regleaza activitatea rinichilor si protejeaza functia de reducere a aciditatii din organism. Acesta actioneaza si diuretic, avand in compozitia sa sarurile minerale necesare pielii, parului si unghiilor.
Sucul bazic din sfecla rosie, telina si ridichi regleaza activitatea aparatului digestiv si are un continut bogat in provitamina A.

Efectele aceste cure:
compensează o alimentație nesănătoasă, expunerea la stres, oboseala,
ajută în procese inflamatorii apărute ca urmare a dezechilibrului acido-bazic
contribuie la detoxifierea organismului și revigorarea acestuia,
redă elasticitatea pielii
Eu zic sa incercati aceasta cura si dupa ce ati trecut cu brio cele 5 zile, atunci trecem la o cura de detoxifiere, dar despre asta data viitoare ;)
Va puuuup!

AICI gasiti aceasta cura de alcalinizare de la Schoenenberger!