miercuri, 21 noiembrie 2012

Cura pentru intretinerea parului cu produsele Schonenberger -cosmetica naturii


Stiti ca am probleme cu scalpul, e sensibil si reactioneaza la orice chimicala. De aceea eu nu pot folosi alte produse, decat cele 100% naturale.
Atunci cand m-am intalnit cu Doamna Conf.  Simona Bostan, la sedinta de Iridologie, i-am povestit de aceasta problema. Atunci ea mi-a recomandat gama de sampoane de la Schonenberger.
Stiam de produsele Salus-Schonenberger Germania, dar nu stiam si de aceasta gama de sampoane naturale.
In productia acesteia se folosesc numai ingrediente naturale, obtinute din plante, procesul tehnologic cuprinzand putine etape, astfel incat proprietatile plantelor sa nu fie diminuate. 
Doamna  Conf. Simona mi-a recomandat pentru inceput samponul impotriva matretii cu extract de urzica si cura pentru intretinerea parului cu ulei de argan.
Samponul impotriva matretii cu extract de urzica este cu actiune in profunzime, conceput special pentru tratarea matretii. 
Dovedit in urma studiilor facute, complexul activ inovator reduce formarea matretii si calmeaza senzatia de mancarime a scalpului iritat.
Continultul de extract proaspat din urzica, efectul calmant al extractului de salvie si efectul hidratant al panthenolului restabilesc echilibrul natural al pielii capului.
Am ales sa incerc acest sampon si chiar se vede diferenta. 
Dupa samponare aplic cura cu ulei de argan care contine betaina, unt de shea si ulei de argan. Acestea mentin elasticitatea firului de par de la radacina pana la varf.
Extractele de mesteacan si coada calului vin sa imbunatateasca structura parului. 
Alina Petcu hair stylista mea preferata mi-a spus ca parul arata mult mai bine.
Dupa ce voi termina acest sampon voi continua cu un altul din aceeasi gama pentru ca imi plac foarte mult aceste produse.
Masca cu ulei de argan imi face un par matasos si moale si ii da un aspect de par sanatos. Sunt foarte bucuroasa ca am descoperit aceasta gama.

Va pup cu drag!

Importator unic/ Distribuitor:
PHYTO-SAPIENS S.R.L.
www.phyto-sapiens.ro
Conf. Simona Bostan
Manager: psih. Mioara Sincan
Tel: +40341445216
      +40241587769
Mobil: +40770568998
            +40766202959
Email: office@phyto-sapiens.ro
            simonabostan@aol.de