duminică, 4 noiembrie 2012

Lansarea oficiala a cartii "Retete Vegane Fara Foc" editia 4


Joia trecuta am fost invitata de Ligia Pop la lansarea cartii " Retete vegane fara foc" utima editie.
Eu am si una dintre editiile trecute, dar cum cartea arata mult mai bine si este si imbunatatita,nu putea sa-mi lipseasca.
Am, cred, toate cartile Ligiei.
Retetele sunt clare si facute dupa gustul romanilor, asa ca daca vrei sa adopti acest stil de viata macar 30%-50% atunci trebuie sa-ti cumperi aceasta carte.
Lansarea a inceput printr-o prezentare culinara. Ligia ne-a gatit :lapte de migdale, icre negre din seminte de chia, care spre surprinderea mea chiar aveau gust de icre de peste si o prajitura cu rodie.
Apoi a urmat o conferinta de presa, despre ce importanta au cruditatile in viata noastra, in care au luat cuvantul Dr. Alexandru Micu si Ligia Pop.
Iar dupa toate acestea ne-am ospatat dintr-un bufet suedez oferit de cofetaria Ostraw si restaurantul Rawdia.
Cand am intrat in sala unde se afla bufetul, nu mi-a venit sa cred ca totul este raw. Si dulciurile si mancarea aratau senzational.
Am mancat icre, rosii umplute si diverse combinatii de salate, insa sarmalele raw m-au dat pe spate. Am si aflat reteta lor si asta voi pune pe masa la Craciun. Va garantez ca daca le incercati, nu o sa va vina sa credeti cat de bune sunt.
Prajiturile, ce sa va mai spun, un deliciu. Am mancat din fiecare cate putin pentru ca aratau senzational.
Daca vreti sa gatiti cat mai sanatos, pentru voi dar si pentru familia voastra, va recomand cu incredere aceasta carte.

Iata si o reteta de cicolata vegana fara foc la care copilul tau nu are interzis.

Ciocolata raw


Luati un avocado bine copt, o lingura de unt de cacao topit sau ulei de cocos si indulcitor natural. Se zdrobesc cu furculita, sau se baga toate in blender si se amesteca. Se pune compozitia in forme si se da la frigider pentru 30 de min.
Copiii vor iubi aceasta ciocolata, va garantez ;)
Ma gasiti si AICI
Pup cu drag!