joi, 11 iulie 2013

Alimentatia echilibrata- sanatate




Suntem intr-o continua cautare de retete si diete care sa ne faca slabe, tinere si frumoase.

Cautam diete minune, ne infometam, dar raspunsul este unul singur la problema noastra: alimentatia echilibrata.

Si eu, ca si voi am cautat reteta magica, cu ajutorul careia sa mananc dar sa fiu slaba.

Putine dintre noi se pot lauda cu un metabolism foarte bun si daca totusi acesta exista atunci, acesta se leneveste odata cu trecerea timpului.

Eu, de exemplu, pana acum 5-6 ani daca tineam o zi dieta slabeam fara nicio problema.

Acum la cei aproape 36 de ani cu greu mai dau jos 1-2 kg.

De aceea incerc sa am un echilibru in alimentatie.

Imi este foarte greu, pentru ca sunt extrem de pofticioasa, dar incerc sa-mi fac poftele rar si pana in ora 14:00...

Azi m-am gandit sa va scriu un meniu pe care il puteti transforma intr-un mod de viata.

 

Dimineata va recomand un iaurt cu cereale integrale si fructe uscate. Daca le lasati de cu seara la inmuiat in iaurt, cerealele se vor amesteca cu fructoza din fructele uscate si veti avea un mic dejun delicios si plin de energie.

Pentru cei care nu au timp sa manance dimineata pentru ca prefera somnul, recomand un smoothie din fructe de sezon sau o felie mare de pepene.

Hidrateaza,  vitaminizeaza si dau energie pentru toata ziua.

 

La pranz, o ciorba de vacuta cu samantana si ardei iute, o friptura cu legume la gratar sau fierte, orez cu legume, tocanita de legume ( evitati cartofii), merge si o shaorma dar fara sos si cartofi prajiti.

Sigur ca va alegeti doar o singura varianta dintre cele enumerate mai sus :)

 

Seara, la cina recomand ceva usor, peste cu legume, o salata cu legume crude si branza, paste integrale cu legume, o portie de sufle...

 

Pentru "rontaieli" recomand morcovii si ardeiul gras...Sunt super sanatosi, dau energie, nu ingrasa deci aveti liber la cantitate...

 

Ei, ce ziceti? Incercam sa mancam mai echilibrat?

Eu sunt aici sa va sustin si ori decate ori aveti o intrebare eu va raspund cu mare drag!