duminică, 14 iulie 2013

Legume bune de baut- castravetii




Datorita gradinii personale pe care mi-am facut-o, am o productie de legume destul de mare. Castravetii, ardeiul gras, ardeiul iute si dovleceii sunt cele care cresc vazand cu ochii in gradina mea.
Ca o gospodina ce sunt mai am in gradina si telina, morcovi, patrunjel, ceapa si rosii.
Stiu ca pare ca as avea o gradina imensa. Dar nu, este destul de mica si nu ma asteptam sa fie asa roditoare anul acesta.
Cum nu apucam sa le mananc pe toate si pentru ca se ofilesc foarte repede pentru ca nu folosesc absolut nicio chimicala la ele, am inceput sa fac tot felul de artificii.

Cea mai mare productie este de castraveti si ardei gras. Zilnic strang cam 1/2 kg din aceste legume. Daca ardeiul gras il pot pune la ciorbe, supe, il mai prepar copt si umplut, cu castravetii chiar nu am asa multe alternative.
Am intrat pe net sa gasesc retete cu castraveti.
Astfel am descoperit ca sunt o leguma minune, mai ales daca vrei sa te detoxifici, sa slabesti ai sa te vitaminizezi.
Se pare ca sucul de castraveti combate retentia apei in organism.
Nu de putine ori apa este retinuta in tesuturi, iar circulatia limfatica nu se mai realizeaza corect.
Astfel apar problemele: gleznele umflate si pungile de sub ochi sunt doar doua semne ale retentiei de apa in organism.
Sucul de castraveti te va scapa de aceasta problema si vei pierde greutatea apei retinute in tesuturi.
De asemenea, castravetele contine ingrediente active care sparg celulele de grasime si contribuie la eliminarea lor prin urina.

Asa ca m-am apucat de baut suc de castraveti.
Dimineata cand ma trezesc, pe stomacul gol, beau acest suc minune si astept sa vad rezultatele.
Castravetii contin calciu, magneziu, potasiu, fier si zinc, vitamine din complexul B, vitaminele A, C si E, la care se adauga si fibrele  alimentare.

Asa ca nu mai stati pe ganduri si beti suc de castraveti zilnic.
Daca nu va place gustul, adaugati lamaie si putina miere. Eu mai pun menta caci si pe aceasta o am in curte.
Va pup!


Sent from my iPad