duminică, 7 iulie 2013

Swimathon 2013 -recordul meu la inot


 

 

Ieri a fost evenimentul despre care am tot scris si pentru care m-am antrenat in ultimul timp.

A fost un eveniment sportiv, dar cu o cauza nobila si anume, de a strange fonduri pentru diferite cazuri umanitare.

Eu am ales sa "lupt" pentru copiii de la asociatia Invingem autismul.

Suntem intr-o stransa relatie din aprilie, de cand i-am cunoscut si am colaborat prima data.

Prin atelierele MiniArtShow am reusit sa mentinem aceasta colaborare, care sper sa fie cat mai stransa si de lunga durata.

Ieri, in cadrul Swimathonului am inotat 36 de bazine in 50 de minute, un record personal de care sunt mandra si pe care l-am atins datorita sustinatorilor mei: copiii cu autism.

Atunci cand ii vedeam strigand din tot sufletul "Hai Ioana" parca prindeam aripi si plecam mai departe cu multa energie.

Alaturi de mine am avut  familia : Alexandru si Ruxandra, prietenii mei dragi, Laura si Vlad si bineinteles MiniArtShow, reperezentat prin Andrada care a stat in soare si caldura si a modelat baloane pentru cei mici.

Le multumesc tuturor pentru sustinere si va multumesc si voua celor care ati fost alaturi de mine in aceasta campanie.

Este minunat sa vezi atatia oameni frumosi care lupta pentru cauze nobile.

Salut asftel de evenimente si sper ca ele sa fie cat mai multe in Romania.

Copiii de la asociatia Invingem autismul m-au aplaudat, mi-au multumit si am primit si o coronita foarte frumoasa din flori naturale.

Am trait momente emotionante pe care nu le voi uita niciodata si pe care imi doresc sa le mai traiesc ori decate ori o sa am ocazia.

Pentru cei care vor sa mai doneze o pot face pana pe 13 iulie.

Intra aici si donatia ta va ajuta 12 copii cu autism sa invete sa inoate.

Impreuna le putem face o viata mai frumoasa acestor copii.

 
http://swimathonbucuresti.ro/swimathon/index.php?option=com_content&view=article&id=140&Itemid=174