miercuri, 17 iulie 2013

Un nou rol - o noua coperta




Ma bucur foarte mult ca pot sa va povestesc acum, despre noua telenoveala de la AcasaTv , "Ingeri perduti".

E un proiect la care filmam de mult, dar care era tinut secret pana acum.

In curand veti afla toata distributia acestei telenovele.

Dupa aparitia revistei ProTv Magazin, am primit multe felicitari de la voi, dar si intrebari despre vetimentatia mea purtata la sedinta foto.

Asa ca nu am mai stat mult pe ganduri si m-am gandit sa va dau cateva detalii aici, pentru a raspunde la toate intrebarile o data.

Rochitele purtate de Ruxandra si de mine sunt marca -IRENKA.

Si pentru mine este o noutate acest brand.

Le-am cunoscut pe cele doua surori gemene, Irina si Raluca, la petrecerea Tango si am zis sa le fac o vizita impreuna cu Ruxandra.

Ne-am,  bucurat sa gasim acolo rochite frumoase pentru amandoua, iar Ruxandra imediat si-a achizitionat o tinuta pentru un eveniment de familie pe care il avem acum in weekend.

Cum se apropia aceasta sedinta foto pentru coperta ProTv Magazin, am zis sa mergem tot pe mana lor.

Ruxandra a fost cea care a ales materialul si culoarea lui, acea dantela galbena, care mergea foarte bine cu bronzul nostru proaspat de la mare.

Asa ca fetele de la IRENKA ne-au creat doua tinute pentru coperta si interior, in care ne-am simtit ca niste printese amandoua.

Va recomand sa faceti o vizita la showroom sa vedeti cate materiale frumoase si colorate gasiti acolo si bineinteles multe idei originale.

Incaltarile, in care am rezistat fara probleme toata sedinta foto, au fost facute la comanda de Ana Parvan.

Sunt foarte frumoase, dar si comode asa ca nu am avut probleme, chiar daca au un toc de 13 cm.

Cam asta este povestea rochitelor galbene, care au facut atatea furori.

Eu va pup si maine vin cu noi retete de smoothieuri delicioase si sanatoase pentru vara aceasta.
 

AICI gasiti pagina lor de facebook si mai multe detalii...

Incaltari Ana Parvan: 0766 478 162
                                   0745 068 990