sâmbătă, 29 iunie 2013

Antrenamente- dieta- motivatie








Cand am acceptat provocarea de a participa la Swimathon nu ma puteam lauda cu o rezistenta buna la inot.

Practic acest sport de mica si nu se pune problema de tehnica, dar cand trebuie sa inoti 50 de minute fara oprire sub privirile oamnenilor si ale aparatelor de filmat, se cere o anumita prezenta, deci a trebuit sa incep sa merg la piscina zilnic si sa ma antrenez.

Am spus "da " acestei invitatii pentru ca e un mod de a striga tare"copiii cu autism au nevoie de ajutor!".

Chiar daca nu sunt in cea mai buna forma, vreau sa lupt ca acesti copii sa poata avea parte de o viata normala. Asa ca m-am apucat de antrenamente serioase.

10 bazine de 25m incalzire, 10 in care doar bratele lucreaza, 10 in care doar picioarele lucreaza, 20  inot bras alternativ cu crawl si apoi 10 bazine revenire.

Cam acest antrenament dureaza 50 de minute, timpul pe care il voi inota si eu la Swimaton.

Dieta o stiti deja: exclusiv pepene rosu.

O sa va marturisesc ca am mai trisat, pentru ca am fost la o zi de nastere si la o zi de nume, dar in mare parte ma tin pe baricade.

Nu tin dieta pentru a slabi, ci pentru a da un aspect frumos pielii.

Sper ca ma veti sustine in aceasta lupta,sa dam o mica mana de ajutor copiilor cu autism, care au atata nevoie de noi.

 

Iata si o lista pentru care sa va apucati de inot:

-Inotul este o activitate care arde o multime de calorii

-Este usor pentru articulatii, nu exista impact la sol atunci cand inoti

-Construieste forta musculara si rezistenta

-Imbunatateste ritmul cardio-vascular

-Ajuta la imunizarea organismului atat iarna cat si vara

-Poate fi practicat in conditii de siguranta chiar si la o varsta inaintata

-Poate fi continuat pentru o viata intreaga

 

Va pup!