joi, 27 iunie 2013

Cura cu pepene





Nu stiu daca voi v-ati apucat pana la urma de cura de 10 zile cu pepene rosu si in ce stadiu sunteti, dar eu sunt foarte multumita.

Azi e a treia zi... Ma simt super bine, merg si la piscina ca sa ma antrenez pentru Swimathon si am energie atat cat imi trebuie.

Vremea aceasta ciudata nu ma ajuta, dar asta e,cu natura nu te pui...

Nu m-am cantarit pentru ca nu tin aceasta cura ca sa slabesc neaparat ci mai mult ca sa scap de celulita.

V-am spus motivul pentru care tin aceast detox, mai devreme decat in alti ani,este faptul ca in 10 zile voi inota pentru asociatia "Invingem autismul" in cadrul evenimentului sportiv Swimathon.

Fiind o competitie publica vreau sa arat cat mai bine si stiu din experienta ca aceasta cura face minuni.

Voi cum stati?

Stiu de pe facebook ca unii dintre voi ati inceput aceasta dieta o data cu mine...

Astept impresii ca sa-i motivam si pe altii sa intre la detox cu pepene ;)